Με βροχερό καιρό, τελέστηκε σήμερα στον Παλαμά ο αγιασμός των υδάτων, με την παρουσία των τοπικών Αρχών και πλήθους
κόσμου.
Μετά την θεία λειτουργία στον
μητροπολιτικό ναό του Αγίου Αθανασίου, σχηματίστηκε πομπή στην οποία
προηγούνταν η Φιλαρμονική του δήμου, ακολουθούσαν τα εκκλησιαστικά λάβαρα και η εικόνα της Βαπτίσεως, οι επίσημοι και εκατοντάδες πιστών.
Η πομπή έφτασε
στο σιντριβάνι της πλατείας Ηρώων, όπου και ετελέσθη










