Την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων γιορτών στον Παλαμά σηματοδοτεί ο Σύλλογος Γυναικών με το Χριστουγεννιάτικο Καφέ που διοργανώνει την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στις 4.30 μ.μ. στο Μέγαρο Παλαμά (περιφερειακός, κόμβος Βλοχού).
Με ένα φλιτζάνι καφέ που γίνεται επικοινωνία για κάθε ανοιχτή καρδιά, οι φίλες και τα μέλη θα ανταλλάξουν τις ευχές τους σε μια εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύλλογος με πολύ μεράκι και γιορτινή διάθεση.












