Σε προσυγκέντρωση στον κόμβο Ιτέας στις 12 το μεσημέρι, καλεί με ανακοίνωσή της η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων νομού Καρδίτσας
Συνάδελφε
αγροτοκτηνοτρόφε,
Ήρθε η ώρα
να κλιμακώσουμε τον αγώνα μας ενωμένοι, με τα τρακτέρ στο δρόμο για να
διεκδικήσουμε την επιβίωση μας απέναντι
στα οξυμένα προβλήματα.
Με τις νέες πανελλαδικά συντονισμένες κινητοποιήσεις μας, αγωνιζόμαστε ενάντια στην πολιτική που ακολουθούν διαχρονικά οι κυβερνήσεις, υλοποιώντας και τις κατευθύνσεις της ΚΑΠ της ΕΕ.