Για σημαντικά θέματα που απασχολούν
τον αγροτικό κόσμο του Παλαμά είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί ο Γενικός
Γραμματέας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Δημήτρης
Παπαγιαννίδης, καθώς επισκέφθηκε τον Δήμο, κατά την παραμονή του στο νομό μας.
Το κυβερνητικό στέλεχος που συνόδευε ο αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Κωνσταντίνος Νούσιος και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης κ. Δημήτρης Αναγνωστόπουλος, υποδέχθηκαν ο δήμαρχος κ. Γιώργος Σακελλαρίου και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι, στους Γοργοβίτες και μετά το καλωσόρισμα ακολούθησε αναλυτική ενημέρωση για θέματα των αγροτών και του Δήμου που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου.









.jpg)









