Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης
των αποτελεσμάτων για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, θέλω να
συγχαρώ όλους τους μαθητές και μαθήτριες που πέτυχαν να εισαχθούν σε
κάποια σχολή των Πανεπιστημίων ή των ΤΕΙ.Η επίτευξη των στόχων επιτυγχάνεται με σκληρή δουλειά και όραμα. Μπροστά σας ανοίγονται νέες προκλήσεις.
Σας εύχομαι καλές σπουδές και να έχετε μια πετυχημένη













