Στα πλαίσια του προγράμματος Lactimend (ευρωπαϊκό πρόγραμμα γαλακτοκομικών
προϊόντων – φέτα Θεσσαλίας), πραγματοποιήθηκε πριν τρεις εβδομάδες στον Παλαμά
συνάντηση φορέων κτηνοτρόφων της Θεσσαλίας με τη συμμετοχή από την πλευρά του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας του καθηγητή κ. Δημήτρη Γούσιου και της κ. Δήμητρας
Γάκη, καθώς και του καθηγητή του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κων.
Τσιμπούκα.
Το κλίμα υπήρξε θετικό και συμφωνήθηκαν τα εξής:









.jpg)
