Επιστολή - απάντηση προς την "Ανοιχτή επιστολή της μείζονος αντιπολίτευσης προς τους δημότες Παλαμά", απέστειλε ο δήμαρχος κ. Πατσιαλής, στην οποία αναφέρει:Με την παρούσα απαντητική επιστολή θέλω να ενημερώσω τους συνδημότες μας του καλλικρατικού δήμου Παλαμά για όσα ανυπόστατα δόθηκαν στον Τύπο από τους συμβούλους της μείζονος μειοψηφίας.










