Με την
έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θέλω να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές και τις
μαθήτριες καθώς και στους εκπαιδευτικούς καλή χρονιά, παραγωγική και
δημιουργική.
Μέσα σε μια
δύσκολη περίοδο που βιώνει η χώρα μας, η επένδυση στην παιδεία είναι ό,τι
καλύτερο, προκειμένου να έχουν οι νέοι τα εφόδια για να ικανοποιήσουν τα όνειρά
τους.













