Με μια νέα επιστολή στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, οι ομογενείς βουλευτές Γκας Μπιλιράκης και Νικόλ Μαλλιωτάκη απορρίπτουν τους ισχυρισμούς του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών περί του αγωγού φυσικού αερίου EastMed.
Οι δύο βουλευτές είχαν στείλει επιστολή την 21η Ιανουαρίου, με την οποία εξέφραζαν την αντίθεσή τους για την απόσυρση της διπλωματικής στήριξης για το έργο του αγωγού. Το Στέιτ Ντιπάρτεντ, ωστόσο, είχε υποστηρίξει ότι δεν υφίσταται θέμα αλλαγής στάσης, καθώς οι ΗΠΑ δεν είχαν στηρίξει ποτέ επίσημα αλλά ούτε και οικονομικά τον συγκεκριμένο αγωγό.
Στη νέα απάντησή τους, οι δύο βουλευτές εκφράζουν την εκτίμηση ότι η Ουάσιγκτον είχε στηρίξει με διπλωματική συνέπεια τον αγωγό EastMed.