Προσωρινή διοικήτρια αποκτά το Γ.Ν. Καρδίτσας μετά την απόφαση που υπέγραψαν στις 15 Μαρτίου ο υπουργός Υγείας Θ. Πλεύρης και η αναπληρώτρια υπουργός Ασ. Γκάγκα.
Ο λόγος για την κ. Μαίρη Κουτσιούμπα που θα παραλάβει τα ηνία της διοίκησης του νοσοκομείου από τον κ. Κων. Γρηγορίου που τα κράτησε από τις αρχές του 2021 παράλληλα με την διοίκηση του Γ.Ν. Τρικάλων.
Θυμίζουμε ότι τότε, με το συμβάν που είχε δημιουργηθεί με το έγγραφο για τον εμβολιασμό, είχε ζητηθεί η παραίτηση του τότε διοικητή κ. Κεχαγιά ενώ το Νοέμβριο του 2019 είχε προηγηθεί και η παραίτηση εξπρές σε μια ημέρα του κ. Πατέρα.