Από τη σελίδα στο facebook του βουλευτή και γραμματέα της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Τζανακόπουλου, ο οποίος επισκέφτηκε στην Καρδίτσα και περιόδευσε στην πόλη, σε πανεπιστημιακές σχολές και στο νοσοκομείο, όπου μίλησε με τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό:
«Στο Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας, συνομιλώντας με το Σωματείο Εργαζομένων και γιατρούς του Νοσοκομείου για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, ειδικά σε αυτή την κρίσιμη περίοδο της πανδημίας.


















