* Στη συνέχεια θα επισκεφτεί την
1η ΤΟΜΥ Καρδίτσας και το Νοσοκομείο
* Ανακοίνωση της Ν.Ε. Καρδίτσας
του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία
Επίσκεψη σε
δομές Υγείας του νομού Καρδίτσας θα πραγματοποιήσει αύριο Τετάρτη 19 Ιανουαρίου
2022, ο τομεάρχης Υγείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία και
βουλευτής Ρεθύμνου, Ανδρέας Ξανθός.