Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Πρωτιά και ατομικό ρεκόρ για την Καρδιτσιώτισσα Αντιγόνη Ντισμπιώτη στα 35 χλμ. βάδην

Με τον καλύτερο τρόπο άρχισε η χρονιά για την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη στη νέα χρονιά. H Καρδιτσιώτισσα αθλήτρια του Αλέξανδρου Μακεδονίας νίκησε στην κούρσα των 35 χλμ. του πανελληνίου πρωταθλήματος με 2ώρ.47:48, μιας διοργάνωσης που έγινε την Κυριακή (32/1) στην περιοχή Βαρέα Μεγάρων.

Η 38χρονη βαδίστρια σημείωσε την κορυφαία φετινή επίδοση στον κόσμο καθώς η Ιταλίδα, Φεντερίκα Κουριάτσι προ ημερών είχε σημειώσει 2ώρ.52:24 στην Πεσκάρα. Παράλληλα βελτίωσε το ατομικό της ρεκόρ στην απόσταση (2ώρ.49:55 από το 2021) και έπιασε το όριο συμμετοχής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Όρεγκον και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μονάχου.

«Είμαι πολύ καλά, κάτι που φάνηκε από το ατομικό ρεκόρ. Ήταν ένας αγώνας στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας. Οι καιρικές συνθήκες γενικά δεν με ενόχλησαν, παρότι κατά διαστήματα είχε έντονο αέρα. Το Παγκόσμιο ομάδων του Ομάν θα γίνει σε δύσκολες συνθήκες, αφού αναμένεται να έχει υψηλές θερμοκρασίες. Από εκεί και πέρα όλες τόσο το παγκόσμιο του Όρεγκον, όσο και το ευρωπαϊκό του Μονάχου, αποτελούν στόχους μου, ωστόσο θέλω να πηγαίνω βήμα, βήμα. Είμαι καλά και ευελπιστώ σε καλύτερη συνέχεια», δήλωσε η Ντρισμπιώτη, που ήταν 8η στα 25 χλμ. βάδην στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.


Όριο για Όρεγκον και Μόναχο και η Φιλτισάκου

Πολύ καλή παρουσία πραγματοποίησε και η Κυριακή Φιλτισάκου της Ανατολής Νέας Ιωνίας. Η 22χρονη τερμάτισε δεύτερη με την επίσης εξαιρετική επίδοση των 2ώρ.51.51, που ισοδυναμεί με ατομικό ρεκόρ (2ώρ.55:01) και τη 2η κορυφαία φετινή επίδοση στον κόσμο. Παρομοίως η 22χρονη έπιασε τα όρια συμμετοχής για το παγκόσμιο και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.

«Μπήκα λίγο συντηρητικά, καθώς στην αρχή ανησύχησα με τις συνθήκες. Παρόλα αυτά στα τελευταία πέντε χιλιόμετρα είδα πως είμαι σε θέση να κυνηγήσω το χρόνο που θέλω κι έτσι άλλαξα το ρυθμό μου. Έχω μπροστά μου πλέον το χρόνο να δουλέψω και να επικεντρωθώ στις κορυφαίες διοργανώσεις. Θα κυνηγήσω το όριο και στα 20χλμ. βάδην και θα αποφασίσω με τον προπονητή μου, την απόσταση που θα συμμετάσχω σε Όρεγκον και Μόναχο», είπε η Φιλτισάκου, που όπως και η Ντρισμπιώτη, γυμνάζονται με τον Ναπολέοντα Κεφαλόπουλο.

  

Ο Παπαμιχαήλ διατήρησε τα πρωτεία

Στα 35χλμ. των ανδρών ο Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ διατήρησε τον πανελλήνιο τίτλο του, επικρατώντας με 2ώρ.39:43. Ο (γεννημένος στην Καρδίτσα) αθλητής του ΑΟ Μυκόνου είχε την ευκαιρία για έναν δυνατό αγώνα ενόψει των διοργανώσεων που ακολουθούν.

«Με ενόχλησε αρκετά ο δυνατός αέρας, που στην ουσία δεν μου επέτρεψε να κυνηγήσω τον χρόνο που θα ήθελα. Ήταν μια δυνατή προπόνηση, ενόψει μιας πλούσιας και γεμάτης με διοργανώσεις χρονιά. Συνεχίζω την προετοιμασία μου αρχικά για το Παγκόσμιο Ομάδων κι έπειτα για το Βαλκανικό Πρωτάθλημα», είπε ο Παπαμιχαήλ.

Στη δεύτερη θέση στο αγώνισμα τερμάτισε ο Κώστας Ντεντόπουλος (Ολυμπιάδα Πάτρας) με 2ώρ.57:31 και στην τρίτη ο Γιάννης Βαΐτσης (ΓΑΣ Ιλισός) με 3ώρ.08:15.

Πέντε αθλητές τερμάτισαν και στους άνδρες, με τον Κώστα Σταμέλο (Βικέλας Βέροιας) 3ώρ.11:09 και Μαρίνο Λύτρα (3ώρ.28:49) να ακολουθούν.


ΠΗΓΗ: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου